Çarşamba, Aralık 08, 2004

Merhaba!

Merhaba.

Önce www.senarist.tk sitesindeki yazıları okumuş, sonra da www.senaryorum.tk da, Gezgin Gezer'in yapmış olduğu çalışmayı çok takdir etmiş, 33 yaşından sonra senaristlik alemine dalmış bir "yeni yetme"yim.

Kompozisyonumun güçlü olduğunu bir çok kişiden duyduktan sonra başladığım senaristlik yolculuğunda ilk birkaç adımda "ne denli yetenekli" olduğumu düşünme yanılgısına düştüm ve maalesef(!) biraz literatür inceledikten sonra daha yürümem gereken ne çok yol olduğunu, hatta yola başlamış bile sayılmayacağımı gördüm.

Ben yolumda ilerleyedurayım, Türkçe kaynak bulamadığım için yarım yamalak İngilizcem ile yabancı sitelerde okuduğum makale ve yazıları tercüme edip burada yayınlayarak ilgilenenlere biraz olsun destek olabilmeyi umuyorum.

İngilizcem, asla tercüme yapabilecek kapasitede değildir, bu yüzden tüm metinlerin linklerini ve orjinallerini de ekleyeceğim.

Sürç-ü kalem edersek -ki çok edeceğe benziyoruz- affola.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Peki şimdi?
Bir değişim ya da bir gelişim var mı?